Health & Rest – ייעוץ קולינרי בריא
Holiday_Edit_For_Web

החיפוש אחר אוכל בריא כבר לא מתחיל ונגמר בחנויות הטבע בלבד או במתכונים משמימים. הלקוחות התרים אחר אוכל בריא בחוץ כבר לא מסתפקים בסלטים לא משביעים ובמנות דיאטטיות חסרות קלוריות ‏וטעם, אלא מחפש אוכל בריא באמת, אבל גם משביע וטעים.

קהל הסועדים המחפש אוכל בריא בחוץ אינו קהל איזוטרי, אלא קהל הנע על קשת רחבה של מאפיינים; מאנשים שאופי וסביבת העבודה שלהם מאלצים אותם לאכול כל יום בחוץ דרך אנשים שאינם שוחרי בריאות נלהבים, אבל מחפשים מדי פעם מנה קלילה ומשביעה עם טאץ' בריאותי ועד לשוחרי בריאות ולאנשים בעלי צרכים מיוחדים, כגון צמחונים, טבעונים, חולי צליאק, רגישים ללקטוז ועוד.
כתוצאה מכך, ‏עולם הקולינריה הבריאה הולך ומתפתח מתוך מטרה להציע לסועדים אוכל בריא באמת, אבל גם משביע, טעים וכזה שיענה על צרכים מיוחדים. מכאן, עולה הצורך של בתי קפה ומסעדות בייעוץ קולינרי בריאותי, שימצב את המקום ככזה שמגיש גם מנות בריאות, אבל תוך שימור אופיו הייחודי של המקום.
זה בדיוק הייעוץ הקולינרי שאני נותנת, במהלכו אני עובדת באופן צמוד עם אנשי הצוות הרלוונטים.

הייעוץ כולל:

  • עבודה משותפת עם השף, לצורך בחירת מצרכים בריאים יותר למנות הקיימות ו/או בניית מנות חדשות או תפריט חדש לחלוטין – לבחירתכם.
  • פירוט היתרונות הבריאותיים של כל מנה ומנה, שגם אדם מן השורה, שאינו מבין בקלוריות או באחוזי שומן ידע בדיוק מה המנה מעניקה לו.
  • אספקת תוכן ומידע בריאותיים לצרכים שיווקיים.
  • בניית תפריט Take Away, בקונספט בריא, עם דגש על צרכי חברות ומשרדים.

לפרוייקט בית הקפה "מנטו"

לפרטים נוספים צרו קשר כאן

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>