דייסת שיבולת שועל – הגרסא המהירה
Oats_Edit_Web_
חומרים ל- 1-2 מנות

‏4-5 כפות שיבולת שועל גסה/שלמה (בעלת מדד גליקמי נמוך יותר מאשר הגרוסה/"אינסטנט")‏
‏1 כוס חלב אורז / חלב שיבולת שועל / חלב כוסמין / חלב סויה ‏(למי שאין בעיה של עודף משקל, אפשר גם חלב שקדים, חלב אגוזי לוז)
אבקת קינמון לפי הטעם ‏
‏ ½ כוס פירות יער קפואים או חופן חמוציות מיובשות או 2 משמשים מיובשים אורגניים
4-5 חצאי אגוזי מלך ‏קצוצים. ‏

אופן ההכנה

  • ‏שמים בסיר קטן את שיבולת השועל עם תחליף החלב שבחרתם
  • ‏מביאים לרתיחה, מוסיפים את אבקת הקינמון, מנמיכים לאש בינונית ומבשלים למשך כ- 10 דקות, תוך כדי בחישה, על מנת למנוע הדבקות שיבולת השועל.
  • לאחר 10 דקות מנמיכים את הלהבה למינימום למשך 5 דקות נוספות ומסירים מן האש.
  • מעבירים לקערית הגשה ומוסיפים ½ כוס פירות יער קפואים או חופן חמוציות מיובשות או 2 משמשים מיובשים אורגניים ו- 4-5 חצאי אגוזי מלך קצוצים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>