דגנים וקטניות
רוב הדגנים המלאים עשירים בסיבים תזונתיים, ויטמינים מקבוצת B ומינרלים חיוניים
כגון ברזל, סידן, זרחן.
רוב הקטניות עשירות בחלבונים, ומכאן חשיבותן כחלבון מן הצומח.
רוב הקטניות עשירות גם בסיבים תזונתיים, ברזל וסידן ומכילות כמויות גדולות של ויטמינים מקבוצת B.
אנשים רבים נרתעים מאכילת קטניות, בעיקר בגלל תחושת האי-נוחות במערכת העיכול לאחר אכילתן. חשוב שתקראו את המדריך לקטניות – שימוש יעיל בבישול והקלה על העיכול.
חלק מהדגנים ורוב הקטניות הם בעלי מדד גליקמי נמוך ולכן טובים לירידה במשקל, סוכרת ועוד. מידע נוסף כאן

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>