רגיעה הדרגתית
Relaxation_Breath_Edit_Web

סטרס גורם לנו לכווץ את השרירים, אפילו מבלי שנרגיש. סטרס כרוני, הגורם לכיווץ תמידי של השרירים, יכול לגרום לכאבי ראש ומכאובים רבים אחרים. מצד שני, בבואנו לשחרר את השרירים המכווצים בעצמינו, אנחנו נתקלים בקושי רב. לא תמיד קל לזהות כיווץ עד שמשחררים אותו ומצד שני קשה לשחרר כיווץ קיים.

אחת הטכניקות היא כיווץ נוסף בצורה אקטיבית ומוגזמת למשך 1-2 שניות ואז שחרור מהיר. מכווצים כל איבר ואיבר בנפרד, לפי הסדר הבא:

  • שרירי הפנים והצוואר
  • זרועות עליונות וחזה
  • זרועות תחתונות וכפות ידיים
  • בטן
  • ישבן
  • ירכיים
  • שוקיים
  • כפות רגליים

ניתן לחזור על כל התהליך עוד פעם-פעמיים.

הטכניקה לא מתאימה לכל אחד, ויש לקבל הנחה אישית ומותאמת. הטכניקה אינה מתאימה לאנשים הסובלים מפיברומיאלגיה.

בטיפול הנטורופתי, אני משלבת טכניקות מסוג זה, לצד התייחסות לתזונה נכונהפעילות גופנית ועוד. לפרטים נוספים ולקביעת תור, צרו קשר כאן. 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>