קלמרי מוקפץ בשמן זית
Fish_Seafood_Edit_Web

מאת: השפית מיטל עופר

חומרים ל-2 מנות

8 גופים שלמים של קלמרי טרי
מעט שמן זית
שום כתוש
קוביות קטנטנות של עגבניה
מעט מיץ לימון
פטרוזיליה

אופן ההכנה

  • חותכים כל גוף ל-2 באלכסון
  • מחממים מעט שמן זית בסיר קטן. כשחם מוסיפים את הגופים של הקלמרי, השום, העגבניות. מערבבים כל הזמן.
  • מורידים מהאש אחרי כדקה וחצי. מטפטפים מעט מיץ לימון ומפזרים פטרוזיליה קצוצה מעל.

תגובות

2 תגובות על הפוסט “קלמרי מוקפץ בשמן זית

  1. שלום קרן,

    חשבתי שקלמרי ופירות ים הם "עשירים" קולסטרול מהסוג הרע,
    אפילו יותר מבשרים וגבינות שמנות…

    בברכה
    רחל

    • היי רחל, שרימפס וצדפות מכילים קצת יותר כולסטרול מדגים ולובסטרים, אבל לא בהכרח יותר ממזונות אחרים מן החי. הם כן מכילים חלבון איכותי, ויטמינים ומינרלים. עדיין, אין להגזים באכילתם ואין לצרוך אותם באופן קבוע בתפריט. כמו כן, יש הקפיד לצרוך פירות ים ממקומות איכותיים, הדואגים לספק סחורה נקיה מזיהומים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>