נשימה בטנית
Relax_Lying_Edit_Web

חיינו אינם חיים אמיתיים בלי הנשימה. אך רבים מאיתנו נושמים מבלי לחיות. המירוץ המטורף אחר השעון, השאיפה למצוינות והישגיות משאירים אותנו פעמים רבות ללא אוויר. ואז, הפעולה הכי בסיסית ולא רצונית הופכת לנדרשת ונלמדת. מאחר ונשימה היא מפתח לבריאות, עלינו ללמוד אותה מחדש ולפתח אותה על מנת לשפר את מצבינו הפיזי, המנטלי והרוחני.

הנה טכניקת נשימה אחת מני רבות:

  • מצאו מקום נוח ושקט לשכב או לשבת.
  • רווחו מעט את הרגליים זו מזו. הנח/י יד אחת על הבטן, ליד הטבור. הנח/י את היד השניה על החזה.
  • קחו שאיפה דרך האף ונשיפה דרך הפה.
  • התרכזו בנשימה שלך. שים/י לב איזו יד עולה ואיזו יורדת עם כל נשימה.
  • בנשיפה – רוקנו בעדינות את רוב האוויר מהריאות.
  • בשאיפה – קחו אוויר, תוך כדי ספירה איטית עד 4, ונפחו את הבטן כך שתעלה בעוד כ- 2 ס"מ. ודאו שאתם לא מזיזים את החזה או הכתפיים.
  • בשאיפה – דמיינו את האוויר החם זורם פנימה, לכל חלקי הגוף.
  • עצרו לשנייה אחת, ואז הוציאו את האוויר למשך ספירה של 4. בזמן הנשיפה הבטן צריכה לרדת כלפי מטה.
  • כאשר האוויר יוצא החוצה, דמיינו שכל המתח והסטרס עוזבים את גופכם.

חזרו על התהליך עד שתרגישו תחושת רגיעה עמוקה (לפחות 5-10 דקות ביום)

בטיפול הנטורופתי, אני משלבת טכניקות מסוג זה, לצד התייחסות לתזונה נכונהפעילות גופנית ועוד. לפרטים נוספים ולקביעת תור, צרו קשר כאן. 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>